Sa ei ole sisse loginud.
et siis sai lolli peaga peegeldigi ostetud,aga kogu aeg jäävad pildid kas siis üle särituks võiks alasärituks,lugesin selle kasutus juhendi ka läbi(tegu siis Canon EOS 300D-ega),ja seal näitas,et kui üle või alasäritus,hakkavad nagu tulukesed vilkuma,aga mul küll midagi ei vilgu,näiteks niisama pilte teen ka koguaeg AV reziimis,et siis ava saan ise valida,aga see ka mul tavaliselt kõige väiksema peal mis ültse annab olla ja säri pannakse juba minu eest.
toon ühe näite ka enda piltidest minu meelest jumala alasäritus koguaeg:S
valge on nagu mingi beez:S http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud … 24_ee.html
ja siis aasta tagasi tehtud digisebikaga canon 2.0 megapikslisega
http://www.carrating.org/car.php?798
kuram ma ei saa aru kas on minus viga või aparaadis:D,aga ma arvan ikka minus:P optika on 35-88 mm-ne
valge auto pildistamiseks nagu ka lume pildistamiseks võid lükata särikompensatsiooni kuni +2 või enamgi - oleneb kui suurelt valge eseme kaadrisse mahutad
särimääramisest on foorumites palju räägitud - kasuta otsingut ... vaata ka fotokala ja eestifoto foorumitesse
Eemal
...ei lähe küll teemasse aga ühest teisest foorumist jäi meelde fraas kuidas üks mees oma 1D Mark kahe maha müüs ja ostu kahetses kuna sel ei ole sisemist välku...nii ei saa ju pilti teha...
aga teemaalgatajale...särikorrektsioon on jah see võlusõna...kui Av reziimi kasutad...muidu võib ka neutraalhallilt toonilt säri mõõta aga ma arvan et see läheb keerukaks...ülalnimetatud teemast internet kubiseb...
Eemal
Viga on ikka kasutajas nagu alati peenete tehniliste vahendite kasutamise puhul.
Särimõõtmisele jälile saamiseks soovitan siia piiluda:
http://www.photopoint.ee/fotojutt.php?uid=3
Eemal
vabandust,et veel lollide küsimustega tülitan,aga kas teie kasutate ka seda WB reziimi täpselt nagu vaja(päike,varjus,toalamp jne)?
mina isiklikult kasutan üpris sagedasti neid, kuna auto reziim paneb sageli mööda, kuid pildistan ka raw formaadis, siis enamjaolt pärast ikka keeran arvutis värvid õigeks.
Eemal