Sa ei ole sisse loginud.
Vootele Voit kirjutas:
Keelevarast kontrollisin ainult selleks, et veenduda, kas ma teadsin selle sõna õiget tähendust. Teadsin küll.
Mina nimetan kliendiks (olgu siis potentsiaalne või mitte) ikkagi inimest, kes tuleb poodi sihtotstarbeliselt.
Tegelane, kes tuleb poodi juttu ajama ja ennast tähtsaks tegema ei ole klient. 5-aastane jõmpsikas fotopoes ei ole klient. Viru keskuses hängiv teismeline ei ole samuti klient.
Sulle ikka meeldib pastakast mõtteid välja imeda! Oskuslik müüja peaks hea mulje jätma kõigile kaupluse külastajale. Meil enamasti ei jäeta head muljet isegi mitte nii öelda kliendile. Sinu loogikast koorub välja, et müüja on kuningas, kes peaks tegelema vaid nendega kel reaalne ostusoov! Mina seda mõtteviisi ei jaga, kuna see on leebelt öeldes jabur ja lapsik.
Vootele Voit kirjutas:
Mul on kahju, et siinolev mõttevahetus läheb teravaks ning paarteistkümmend aastat turumajandust on vorminud "jalaga-uks-lahti-olen-klient-järelikult-kuningas" ja "meil-on-turumajandus-raha-paneb-kõik-asjad-paika" stiilis suhtumist.
Kelle suhtumist sa siin väljendad? Enda? Minu mõttemaailmast selline lõik küll ei pärine. Ei ole mõtet endal vinti üle keerata ja lihtsalt pimesi pähkleid siia kribada! Võta rahulikult. Eesti on üldpildis oma klienditeeninduse kvaliteedis kaugel sellest, et nö kliendil võiks üldse mingit kuninga tunnet tekkida. Minu hinnangul on Eestis päris kaalukas osa kaupluste müügipersonali ebakompetentsed ning nende käitumine on kaugel kliendisõbralikkusest.
Eemal
Väga labaselt ja lihtsustatult saab asja põhiolemuse kokku võtta nii: Kui toetad eesti kaupmeest, saad Lofo ja Cheese vms, toetad välismaa poode, saad tõlgitud (kui veab) NG ja tõlkimata Practical Photography vms. Jälle, ei saa öelda, et üks oleks parem kui teine, lihtsalt vähem valikut oleks.
Aga muidugi poodnikuna, ma võtaks foorumihaide kui mingi osa tarbijate arvamuse kujundajatega midagi ette küll. St mitte ei paneks pommi või midagi, vaid prooviks pakkumistega meelitada.
Eemal
Netipoe pidamisega on täpselt samad probleemid, et hea hinna saamiseks on vaja mahtu, seega peaks mässama hakkama vähemalt Poolas. See kus sa ise füüsiliselt asud, ei oma muidugi tähtsust, aga kus su ladu asub omab küll (Meie distribuutorid on ülebaltikumilised ja tuntavat eelist see andnud pole). Tekib küsimus, et mille krdi pärast ma selle Eestiga üldse jändama peaks, väike mõttetu riik pärapõrgus. Jääks ainult patriotism, aga miks mina kaupmehena peaks patriotismist midagi tegema, kui ostjatel on sellest savi?
Lisaks on meil netipoed olemas ka, Aate grupp, Digizone ja kes kõik veel. Hinnad seal ka veidi odavamad kui puust tehtud poes, muidugi suht marginaalne vahe.
Eemal
IndrekV kirjutas:
Andris, aga millises poes sina pesitsed?
Hetkel Pärnu mnt PP, aga ikkagi kui klient meil kaamerat ei osta, jääb korraliku teeninduse puhul võimalus, et muud varustust ostab just meilt
Eemal
heh .. Pärnu mnt PP - lubati mulle 2008 jaanuaris üks pisike asi tellida ja helistada, kui asi kohal on .. kirjutati nimi ja telefoninumber üles ja puha .. ma saan aru, et tellimine võtab aega, aga et poolteist aastat, raske uskuda ..
lihtsalt tuli meelde, nothing personal ..
Eemal
Pole mõtet personaalseks minna selle teemaga siin. Seda enam, et antud teema oli pigem soovituste saamiseks kaamera ostmisel mitte parima müügikoha leidmisel. Vastasel juhul oleks ma teinud teema "Kust kaamerat osta". Viimased 3 lk juttu siin ei suuda tõenäoliselt kedagi ümber veenda oma ostuharjumusi. Nagu öeldud, on see lõputu teema ja ei vääri aja raiskamist vaidlemise peale.
Pigem võiks siin olla teema, kus kui keegi näiteks hakkab calumetphotost või mujalt midagi ostma, pangu oma planeeritav ostusoov kirja siia ja võimalik, et leidub keegi teine ka kel ka ost ees. Kahekesi tellimus kokku pannes saaks postikulu ju kõvasti alla. Minu ostu puhul siis oma 300eek võitu...
Eemal
Sain täna teate, et kaamera peaks jõudma kohale E-K jooksul. Kuna ei telli tihti kallist kaupa välismaalt ukse taha, siis enne kulleri ära jooksmist tahaks veenduda, et kaamera ka töökorras on. Lisaks elementaarsele pilistamisele ja suumimisele oleks hea teada, mida võiks proovida mõne minuti jooksul, saamaks teada et aparaat praak pole. Ei mõtle põhjalikku testimist vaid just olulisimaid asju, mida proovida.
Teeks väikese nimekirja ja oleks hea kui keegi seda täiendaks, mis 2-5min testimise sisse jääb alates paki avamisest.
- aku sisse, objektiiv külge ja mõlema LCD kontroll
- pildistamine väikese ja suure suumiga
- välguga pildistamine
- võiks 2-3 punktiga jätkata vajadusel...
Mõne jaoks võibolla liigne ettevaatlikkus aga ei taha tekitada olukorda "Kas sa siis seda ei proovinudki, iseenesestmõistetav ju ja esimene asi mida teha tuleb"
Eemal
Ma arvan küll, et selline ettevaatlikus on liig mis liig. Ainuke asi mida sa saad esmalt teha, on vaadata, kas kaamera karp on ilusti terve. Kui karp on korras, siis 99,9999% tõenäsusega on kõik muu ka ok.
Eemal
Martin P kirjutas:
Ma arvan küll, et selline ettevaatlikus on liig mis liig. Ainuke asi mida sa saad esmalt teha, on vaadata, kas kaamera karp on ilusti terve. Kui karp on korras, siis 99,9999% tõenäsusega on kõik muu ka ok.
OK, eks ma üritan mitte üle reageerida
Eemal
What Martin said.
Pealegi kuller ei vastuta sul kaamera töötamise või mittetöötamise eest, kui pakend terve on. Seega vaata üle, et pakiga jalgpalli pole mängitud ja ükski nurk pole sisse löödud vms -- ülejäänud võimalikud defektid vaatad rahulikult hiljem.
Eemal
Jah see on liig mis liig. Kulleri asi on pakk kohale toimetada. Visuaalne vaatlus on väga asjakohane st kui pakk terve, siis adjööö kullerile ja edasine on juba sinu ja kaupluse vaheline asi.
Eemal
Väike hint veel calumetphotoga seoses. Kuna nad armastavad DPDga saates lühendatud (10kohalisi) parcel numbreid öelda, siis tuleks Inglismaalt tellides ette panna 1550 ja selle järgi peaks pakki olema võimalik juba jälgida.
Teekond ise on huvitav: GB-DE-PL-EE, kokku 4 tööpäeva.
Eemal