Sa ei ole sisse loginud.
Läheb küll veidi loodufoto kategooriast kõrvale aga küsin siiski... Kuna plaan 3 märtsil usasse minna siis ehk keegi oskab soovitada mingeid ägedaid vaatamisväärsusi Boston-NY- ja Canadas saab ka käidud Niagara juures jms. Aga ehk keegi omab mingeid teadmisi selles piirkonnas olevatest ägedatest vaatamis-pildistamis objektidest, asjades, loomadest, loodusest või millest iganes, kõik soovitused oleks asjaette. Ehk keegi oskab ka öelda, mis möödus fotokotiga sinnamaale minekul ka lennukisse käsipagasina võtta saab, ei tahaks neil tavapagasis väga fotokolale lendamist lasta õpetada...
Päikest
PK
Eemal
Mul on kõige suurem Tamraci kott ka lennukisse mahtunud. Mis kott sul on muidu? Ma selle http://www.fotoluks.ee/?op=body&id= … amp;cgid=0 kotiga (ma ei oska paremat kotti tahtagi) mitu korda lennanud, mahub ideaalselt, pungil täis ja koos läpakaga.
Eemal
Tegijamatel kotitootjatel on tänapäeval tavaliselt koti sildile ka juurde lisatud, kas see on mõõtudelt käsipagasi-sobilik või mitte (spetsiaal-fotokottide kohta ei tea öelda). Käsipagasi suurus peaks olema standartne, lubatud kaal aga lennufirmati erinev. Selle kohta leiad infi kindlasti lennufirmade kodulehtedelt. Mulle tundub, et see käsipagasi lubatud kaal on rohkem "võta teadmiseks", sest puudub kogemus, et seda oleks keegi kunagi kaalunud.
Eemal
Kaupo Kalda kirjutas:
Mul on kõige suurem Tamraci kott ka lennukisse mahtunud. Mis kott sul on muidu? Ma selle http://www.fotoluks.ee/?op=body&id= … amp;cgid=0 kotiga (ma ei oska paremat kotti tahtagi) mitu korda lennanud, mahub ideaalselt, pungil täis ja koos läpakaga.
Lowerpro Compu Trekker Plus AW
Siuke kott....
Eemal
See käsipagasi suurus ja kõrgus ei ole standard. Igal lennufirmal on õigus see ise määrata. Need võivad erineda lennukimudelite osas ka. Käsipagasiks lubatavuse märgistust kottidel ei tasu uskuda, vaid tuleb kindlasti kontrollida lennufirma kodulehelt üle. Nt minu Lowerpro-l oli ka käsipagasikõlbulikkuse märk küljes, aga mõõdud on tal 37x38x54,5, nt allpool oleva 3-e lennukompanii mõõdupiiridesse ta küll ei lähe.
Lubatud käsipagasi mõõtmed mõnedel lennufirmadel.
Eesti kohalik 56x45x25 cm
Lätlased 50x40x23 cm
Skandinaavlased 23x40x55 cm, mõõtmete summa ei tohi ületada 115 cm
Kaalulimiit neil kolmel 8 kg.
Eemal
Kaups, Tamraci suurim on Expedition 8, see ei lähe tänapäeval turvakontrolli raamist ka läbi ma pakun. Ilmselt 747 overheadi punnitaks ta isegi sisse, aga Ameerikasse lennatakse meilt Euroopa kaudu, mis tähendab, et esimene ots tehakse väiksema lennukiga ja seal ei lähe sellien kott röntgeni raamist läbi ma kardan. Kevadel lendasin ühe (vist) 767-ga, selle pagasimõõdud olid tublisti väiksemad kui eelnimetatud koti omad.
Teades su kola pakun ma, et sa räägid näiteks hoopis Expedition 7-st.
Fotokott tavapagasis tähendab palju erinevaid plekidetaile, mikroskeeme ja klaasikilde.
Lowepro Compu Trekker AW ja Compu Trekker Plus AW on mul mõlemad vabalt igale poole mahtunud.
Palju lendavatele (ja suuri torusid või rohkelt kola omavale) fotograafidele on parim lahendus Think Tank seeria. Nende tegemisel on arvestatud nii rahvusvaheliste kui USA siselendude pagasinorme.
Eemal
PS! Turvakontrolli raami all mõtlen ma loomulikult endiselt röntgeni raami, mitte seda kust inimene läbi kõnnib
Eemal
Mul oli Tamrac Expedition 7 vist, see on 8-st 6 senti lühem tõesti, aga muud mõõdud samad. Muidugi ei läinud see ühtegi raami, küll aga mahtus läbi röntgenseadme ja pressisin selle ka lennukisse üles pagasihoidjasse. Välistaskus oleva paksu raamatu pidin küll ära võtma, sellega koos ei mahtunud kuhugi enam :)
Minu Lowepro Computrekkeri mahutavus pole oluliselt kehvem, aga ta on märkimisväärselt kompaktsem ja ka kergem kott. Tamraci rihmad on juba meeletud mürakad.
Eemal
Toon näite: 27x38x45cm kott mahub erilise vaevata nii Airbus 320e kui ka mingisse imepisikesse ATR-i (ca 15-20 kohta). Viimane kord sai see täis laotud kaaluni 13kg ja onu Sami juures käidud - probleeme polnud (aga garantiid, et see alati toimiks, ka ei anna).
Eemal
Pigem tundub, et kui suudad koti sinna üles sahtlisse ära toppida, on kõik ok. Äraantava pagasiga on lood karmimad, mõned lennufirmad on väga agarad juba üksikuid lisakilosid tasustama, mõned vähem.
Eemal