Galerii
Kommentaarid
Teemad
Toetajad
|
Käesolev pilt on autorikaitse objekt ja selle mistahes vormis kasutamine/levitamine ilma autori otsese loata on keelatud.
|
Autor: Alari Kivisaar
Pilt lisatud: 07.06.2010 |
|
4.52 |
|
Janek Laanemäe (kaljukotkas@4.80) 2010-06-09 10:44:19 |
Tea kas see juba selle aasta saak härradelt või veel eelmise aasta varud või hoopis midagi kolmandat? Tonaalsus super lihtslt! |
5 |
|
nöps (põdrapull@3.71) 2010-06-09 11:03:55
Eelmise aasta seeriaga aeti lunnipiltide tase lakke. Väga hea siiski ju... |
4 |
|
Alo Eenmäe (reinuvader@3.70) 2010-06-09 11:15:46
Ei jaga üldist vaud, sest LP's kordi paremaid lunni pilte, sellel pildid nagu kõik olemas, aga siiski jääb hea ja väga hea pildi vahele. |
3 |
|
Janek Laanemäe (kaljukotkas@4.80) 2010-06-09 11:23:20 |
Oleks sellises poosis ja taustaga kakk, kaljukas, siis oleks kõik 5-d :) Ei, tegelikult ei kisu intriige esile, ei tea autorit, jne, lihtsalt minu meelest kiiresti langeb mõne liigi väärtus ja super pilt saab lihtsalt selle tõttu tagasihoidlikumad hinnangud, kuna tegu lihtsalt lunniga :) ja vbla ma ajan jama, lihtsalt minu arvamus. |
|
|
Alo Eenmäe (reinuvader@3.70) 2010-06-09 15:20:59
LP's on pilte lunnist ikka kordi vähem kui mõnest kotkast ja vaevalt see olulist rolli mängib. Ja see vist ainuke pidurdus-maandumis pilt kah. |
|
|
Seiraja (karuott@5.00) 2010-06-09 15:32:18
Vast mõjutab ka see veidi, et lugeda-kuulda oli lunne saab väga lihtsalt pildistada. |
|
|
Sven Z. (tigekull@5.00) 2010-06-09 16:49:52 |
Vast mõjutab ka see, et pilt pole nii äge. Silmi pole näha, üks tiib on kehas kinni, liiga lähedalt võetud sellise poosi jaoks jne. |
|
|
Urmas (lumekirp@4.19) 2010-06-09 22:12:58
Eks kõikide teemadega on nii, et esimene pilt, jutustaja, joonistaja, kus midagi uut, seninähtamatut mõjub alati värskena. Ka esimesed kümme analoogset motiivi on veel põnevad. Siis kui motiiv hakkab korduma sadade kaupa, muutubki algselt eriline motiiv kitšiks ja erilisi emotsioone enam ei tekita. Olgu liigiks pildil lunn, kotkad, karud, kakud, kitsed või lepatriinud.
See kitšiks muutumine pole seotud muidugi liigiga, vaid eelkõige pildist pilti korduva motiiviga. Antud juhtumil oleme ju nii looduspildis kui ka muudes väljaannetes näinud kümneid väga uhkeid, aga motiivilt sarnaseid lendu tõüsmise või maandumise pilte. Digiajastul on selliste piltide tegemine suhteliselt lihtne, eriti kui oled sobivas kohas koos sobiva "modelliga".
Aga näiteks lindude elus on lisaks lendamisele väga palju huvitavaid motiive, mis võimaldavad ühe või teise liigi elulugu põnevalt edasi pildistada. |
|
|
Tarmo Mikussaar (kaljukotkas@4.96) 2010-06-10 00:00:39 |
Mulle see pilt meeldib. Ideaalis näeks kadreeringus jalgade ja selja puhul, pildi serva vahelist võrdset kaugust. Siis tuleks tasakaal ja pilt hakkaks liikuma. See on ju lõigatav?. Toonid on mõnusalt jahedad ja mahedad.
Ma ei tea tegelikult lunnide elust rohkem kui üks keskmine televaataja ja seega ei tea ma ka seda hetke nende igapäevastest tegemistest, aga mulle meenutab see pilt klouni, kes teeb oma etteastet areenil.
Eks pildid meeldivad ju ikka siis kui nad midagi meelde toovad ja eks kontsertitel soovita pändidelt lisalugudeks ikka vanu ja kõigile teada-tuntud lugusid. 4,5 |
5 |
|
Viiu Härm (põdrapull@4.35) 2010-06-10 15:00:15 |
Linnu poos joonistub kaadrisse äärmiselt õnnestunult. Suurepärase tonaalsusega foonil tekkiv tume-hele kujund omakorda rõhutab seda. Elamuslik pilt. |
5 |
|
Alari Kivisaar (admiral@5.00) 2010-06-12 04:02:27 |
Jah, ega lunni portreed pole tõesti eriline kunst tulistada kui kord oled juba sinna kaljule jõudnud. Eks sinna jõudmine muidugi on omaette kunst:) Aga lunni lennukat ma üritasin eelmine aasta tundide kaupa ja ei saanud ühtegi. Sel aastal sai samuti väga palju vaeva nähtud ning tänu mõningasele kavalusele ka mõned lõpuks õnnestusid. Asi on nimelt selles, et lunnid tõusevad alt pikki kaljut üles ja kui nad sinu vaatevälja jumal-teab-kust lõpuks ilmuvad, on sul aega max 3 sekundit, et kadreerida ja teravustada. |
|
Pildi kommenteerimiseks pead olema sisse loginud ja ise vähemalt nelja pildi autor... |
|